[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.grupowanie wg rodzaju, zabawa „jakiego owocu brakuje?”) - wzbogacenie słownika czynnego.llWycieczka do sklepu jarzynowego, zakup niektórych owoców egzotycznych.Wykonywanie przez dzieci sałatki z przyniesionych owoców (uczenie dzieci krojenia owoców i prawidłowego posługiwania się nożem).llWykonywanie prac plastycznych różnorodnymi technikami do każdego omawianego tematu:llmalowanie farbami i pędzlem szablonów owoców, używanie dwóch kolorów farbllwypełnianie kredkami konturów owoców, zachęcanie dzieci do trzymania się w obrysowanych granicachllsklejanie szablonu owocu z dwóch lub trzech części, bądź naklejanie szablonu na kartkęllwklejanie szablonu w narysowane konturyllmanipulacja plasteliną i masą solną, próba ukształtowania kulek.Malowanie farbami wykonanych owoców z masy solnej.lIV.Stałe elementy pracy w ciągu tygodnia.lProwadzenie gimnastyki w strojach gimnastycznych.Samodzielne przebieranie się, wdrażanie dzieci do wykonywania komend i poleceń oraz podporządkowanie się prostym regułom zabaw grupowych.llSystematyczne wdrażanie dzieci do samodzielnego wykonywania czynności samoobsługowych: mycie i wycieranie rąk, mycie zębów, zdejmowanie ubrania, posługiwania się łyżeczką i widelcem.l [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl