[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Dawać uczniom do zrozumienia, że oczekujesz od nich wiÄ™cej osiÄ…gnięć.3.Koncentrować swój krytycyzm nie na uczniu, lecz na zadaniu4.Starać siÄ™, aby sÅ‚abi uczniowie nie siedzieli daleko od nauczyciela.Zwracać siÄ™ równie czÄ™sto do sÅ‚abych dzieci jak i do pozostaÅ‚ych5.Przekazywać czÄ™sto swoje spostrzeżenia odnoÅ›nie ich pracy.Zauwżać, że zrobili postÄ™py, dostrzegać sukcesy.6.Stwarzać należy taki sytuacje, aby dziecko mogÅ‚o siÄ™ swobodnie wypowiedzieć i byÅ‚o wysÅ‚uchane.Gdzie siÄ™ zgÅ‚osić? We WrocÅ‚awiu istnieje Terapeutyczna szkoÅ‚a Podstawowa Nr 11Ul.Bytomska 752-024 WrocÅ‚awtel/fax 071 341 68 63e-mail:BÄ…dź szukać pomocy w:Polskim Towarzystwie Dysleksji Polish Dyslexia Associationul.Pomorska 68,80-343 GdaÅ„sk,tel.058 557 05 31Poradni Diagnostyczno-Terapeutycznej „Stena”Tel:022 643 20 33022 789 43 01Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ds.Terapii Pedagogicznej „Edukacja” w Warszawie Tel.0 501 0972336Informacje na temat lokalizacji na terenie Polski, niepaÅ„stwowych placówek udzielajÄ…cych pomocy, uzyskać można w oddziale głównym i oddziale terenowym PYD [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl
  •