X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zamiast tego mogą zaoferować transport, który klient będzieopłacał raz w miesiącu.Konsument może wy kupić  subskry pcję u danego producenta.Firmabędzie codziennie dostarczała mu działający, serwisowany, najnowszy model samochodu za stałąmiesięczną opłatą.Oferta może nawet obejmować ubezpieczenie i paliwo.Klient, który  subskry buje samochód, nie musi się martwić o dodatkowe wy datki związane zjego utrzy maniem.Znika problem decy zji o kupnie auta  i jego sprzedaży, gdy klientbędzie chciał wy mienić model na nowszy.Co więcej, subskry pcja samochodu będzie dużo tańsza niż kupno nowego egzemplarza.Dlaczego?Ponieważ wy eliminowane zostanie ry zy ko producenta.Producent, który wie, ilu masubskry bentów i jakie są ich zwy czaje, nie musi wy dawać ty lu pieniędzy na marketing i badania.Ry zy ko związane z produktem jest dużo mniejsze.Firma produkuje samochody, któredokładnie odpowiadają gustom i preferencjom jej subskry bentów.Nadszedł czas zemsty mleczarza.Wracamy do czasów, w który ch kluczową rolę odgry wajądostawa do domu i zarządzanie zapasami.Najprostszy technologicznie sposób na wykorzystaniePRZYZW OLENIA W SPRZEDA%7łY SAMOCHOD�WJoe Girard został wpisany do Księgi rekordów Guinnessa jako najlepszy sprzedawcasamochodów.Joe potrafi sprzedać dziesięć razy więcej aut niż jego koledzy z branży  amówimy ty lko o klientach detaliczny ch.Jak udało mu się zrobić taką karierę? Wy korzy sty wał on marketing za przy zwoleniem wkomunikacji nieformalnej.Gdy by kiedy ś spotkał Cię na swojej drodze, wy sy łałby Ci dwanaście kartek pocztowy ch rocznie.Składałby Ci ży czenia z okazji urodzin, świąt, 23 sierpnia  czegokolwiek.Przecież niktnie odmówi osobie, która chce mu wy słać kartkę z ży czeniami urodzinowy mi! Joe zajmuje uwagę potencjalny ch i rzeczy wisty ch klientów przez mniej więcej dwanaście minutw ciągu roku.Każdego miesiąca przez jedną minutę przy pomina delikatnie swoim klientom, że onich pamięta i chętnie będzie z nimi dalej współpracował.Wy korzy stuje przy zwolenie do tego,aby zmienić obcy ch ludzi w znajomy ch.A ci znajomi przy prowadzają mu nowy ch klientów (takdziała marketing szeptany, czy li reklama przekazy wana z ust do ust).Jeżeli klient zna osobę, która chce kupić samochód, bez wahania poleca jej Joego.Wie, że będziezadowolona ze współpracy z nim i że będzie mogła na niego liczy ć, jeśli cokolwiek pójdzie nie tak.Joe poświęca kilka godzin dziennie na utrzy my wanie kontaktów ze swoimi klientami.Działania,które nie kosztują go dużo wy siłku ani zaangażowania, pomogły mu zrobić wielką karierę.Gdy Joekiedy ś pójdzie na emery turę i przestanie wy sy łać kartki do klientów, Ci z pewnością odezwą się doniego.Prawdopodobnie ty siące ludzi zauważą, że Joe przestał się z nimi kontaktować.Joewy pracował u swoich klientów duże oczekiwania.Jego wiadomości są osobiste i uży teczne.Iprzede wszy stkim skuteczne.Nie pracujemy w branży lotniczej;PRACUJEMY W BRAN%7łY LOJALNOZCIProgram AAdvantage linii lotniczy ch American Airlines jest jedny m z pierwszy ch i najlepszy chprzy kładów zastosowania marketingu za przy zwoleniem.Linie gromadzą informacje na tematswoich klientów, gdy ci kupują u nich bilety.Klienci, którzy często podróżują samolotem, zgadzająsię na zapisy wanie ty ch informacji.Każdy z nich ma przy pisany unikalny numerAAdvantage, umożliwiający śledzenie wszy stkich poczy nań związany ch z American Airlines.Pasażerowie z niecierpliwością czekają na informacje o nagrodach za przeleciane mile i zzainteresowaniem czy tają o specjalny ch ofertach linii American Airlines.Klienci AAdvantagesami zgłaszają się do tego programu i  zgadzają się na przesy łanie komunikatów reklamowy ch ,gdy zamawiają kolejne loty w American Airlines [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl


  • Drogi uĚźytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.