[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Pani martwi się o nas.Interesuje się nasza klasą.W klasie robimy ciekawe rzeczy.W mojej klasie nikt się nie kłóci, nie dokucza drugiemu.W mojej klasie jest wesoło.Dziecko tworząc portret nauczyciela i klasy zwraca jednocześnie uwagę na kolor kartki.Żółty kolor oznacza, że dana cecha, zachowanie występuje zawsze, niebieski, że najczęściej, a zielony kolor sygnalizuje, że często.Zestaw zdań niedokończonych, to kolejna propozycja.Np.:"Moja pani.""Lubię, gdy w klasie.""Nie chciałbym nigdy, aby pani.""Jest mi przykro, gdy nasza pani.""W mojej klasie.""Nie lubię, gdy na zajęciach.""Gdy jestem w klasie.""Gdy czegoś nie rozumiem, to.""Cieszę się, gdy w klasie.""Chciałbym zapomnieć o tym, że w klasie." itp.SAMOOCENA - będzie miała sens tylko wtedy, jeśli będzie budziła refleksje, jeśli będzie służyła zaprojektowaniu dalszych zmian, dalszej pracy nad sobą, a więc sprzyjać będzie szeroko pojętemu rozwojowi. W kontekście reformy edukacji ukazało się wiele programów tzw.zintegrowanych, podręczników, scenariuszy zajęć, propozycji metodycznych.Mogą być one źródłem twórczej inspiracji w procesie planowania własnej pracy pedagogicznej.Trzy sprawy w tym zakresie są podstawowe: temat pracy, konspekty czy scenariusze zajęć, a także szczegółowy plan pracy, czyli tzw.rozkład materiału nauczania.1
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Tematy
IndexAdrian G. Gilbert Magowie. Trzej królowie nauczycielami Jezusa
Solo Wojownik Robert Mason
Jocelynn Drake Dni Mroku 02 Łowca ciemnoÂści
Matthew Quick Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Osmond Hazel Kto się boi pana Wolfe'a(1)
Frattini Eric Wodny labirynt 2
KesekZ Przestrzen Publiczna współczesne oczekiwana
Zoe Valdes Lobas de Mar
Henryk Sienkiewicz Pan Wołodyjowski 2
Verne Juliusz Niezwykłe Podróże 21 Jangada