[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Pani martwi się o nas.Interesuje się nasza klasą.W klasie robimy ciekawe rzeczy.W mojej klasie nikt się nie kłóci, nie dokucza drugiemu.W mojej klasie jest wesoło.Dziecko tworząc portret nauczyciela i klasy zwraca jednocześnie uwagę na kolor kartki.Żółty kolor oznacza, że dana cecha, zachowanie występuje zawsze, niebieski, że najczęściej, a zielony kolor sygnalizuje, że często.Zestaw zdań niedokończonych, to kolejna propozycja.Np.:"Moja pani.""Lubię, gdy w klasie.""Nie chciałbym nigdy, aby pani.""Jest mi przykro, gdy nasza pani.""W mojej klasie.""Nie lubię, gdy na zajęciach.""Gdy jestem w klasie.""Gdy czegoś nie rozumiem, to.""Cieszę się, gdy w klasie.""Chciałbym zapomnieć o tym, że w klasie." itp.SAMOOCENA - będzie miała sens tylko wtedy, jeśli będzie budziła refleksje, jeśli będzie służyła zaprojektowaniu dalszych zmian, dalszej pracy nad sobą, a więc sprzyjać będzie szeroko pojętemu rozwojowi. W kontekście reformy edukacji ukazało się wiele programów tzw.zintegrowanych, podręczników, scenariuszy zajęć, propozycji metodycznych.Mogą być one źródłem twórczej inspiracji w procesie planowania własnej pracy pedagogicznej.Trzy sprawy w tym zakresie są podstawowe: temat pracy, konspekty czy scenariusze zajęć, a także szczegółowy plan pracy, czyli tzw.rozkład materiału nauczania.1 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl