[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zamiast tego mogÄ… zaoferować transport, który klient bÄ™dzieopÅ‚acaÅ‚ raz w miesiÄ…cu.Konsument może wy kupić  subskry pcjÄ™ u danego producenta.FirmabÄ™dzie codziennie dostarczaÅ‚a mu dziaÅ‚ajÄ…cy, serwisowany, najnowszy model samochodu za staÅ‚Ä…miesiÄ™cznÄ… opÅ‚atÄ….Oferta może nawet obejmować ubezpieczenie i paliwo.Klient, który  subskry buje samochód, nie musi siÄ™ martwić o dodatkowe wy datki zwiÄ…zane zjego utrzy maniem.Znika problem decy zji o kupnie auta  i jego sprzedaży, gdy klientbÄ™dzie chciaÅ‚ wy mienić model na nowszy.Co wiÄ™cej, subskry pcja samochodu bÄ™dzie dużo taÅ„sza niż kupno nowego egzemplarza.Dlaczego?Ponieważ wy eliminowane zostanie ry zy ko producenta.Producent, który wie, ilu masubskry bentów i jakie sÄ… ich zwy czaje, nie musi wy dawać ty lu pieniÄ™dzy na marketing i badania.Ry zy ko zwiÄ…zane z produktem jest dużo mniejsze.Firma produkuje samochody, któredokÅ‚adnie odpowiadajÄ… gustom i preferencjom jej subskry bentów.NadszedÅ‚ czas zemsty mleczarza.Wracamy do czasów, w który ch kluczowÄ… rolÄ™ odgry wajÄ…dostawa do domu i zarzÄ…dzanie zapasami.Najprostszy technologicznie sposób na wykorzystaniePRZYZW OLENIA W SPRZEDA%7Å‚Y SAMOCHODÓWJoe Girard zostaÅ‚ wpisany do KsiÄ™gi rekordów Guinnessa jako najlepszy sprzedawcasamochodów.Joe potrafi sprzedać dziesięć razy wiÄ™cej aut niż jego koledzy z branży  amówimy ty lko o klientach detaliczny ch.Jak udaÅ‚o mu siÄ™ zrobić takÄ… karierÄ™? Wy korzy sty waÅ‚ on marketing za przy zwoleniem wkomunikacji nieformalnej.Gdy by kiedy Å› spotkaÅ‚ CiÄ™ na swojej drodze, wy sy Å‚aÅ‚by Ci dwanaÅ›cie kartek pocztowy ch rocznie.SkÅ‚adaÅ‚by Ci ży czenia z okazji urodzin, Å›wiÄ…t, 23 sierpnia  czegokolwiek.Przecież niktnie odmówi osobie, która chce mu wy sÅ‚ać kartkÄ™ z ży czeniami urodzinowy mi! Joe zajmuje uwagÄ™ potencjalny ch i rzeczy wisty ch klientów przez mniej wiÄ™cej dwanaÅ›cie minutw ciÄ…gu roku.Każdego miesiÄ…ca przez jednÄ… minutÄ™ przy pomina delikatnie swoim klientom, że onich pamiÄ™ta i chÄ™tnie bÄ™dzie z nimi dalej współpracowaÅ‚.Wy korzy stuje przy zwolenie do tego,aby zmienić obcy ch ludzi w znajomy ch.A ci znajomi przy prowadzajÄ… mu nowy ch klientów (takdziaÅ‚a marketing szeptany, czy li reklama przekazy wana z ust do ust).Jeżeli klient zna osobÄ™, która chce kupić samochód, bez wahania poleca jej Joego.Wie, że bÄ™dziezadowolona ze współpracy z nim i że bÄ™dzie mogÅ‚a na niego liczy ć, jeÅ›li cokolwiek pójdzie nie tak.Joe poÅ›wiÄ™ca kilka godzin dziennie na utrzy my wanie kontaktów ze swoimi klientami.DziaÅ‚ania,które nie kosztujÄ… go dużo wy siÅ‚ku ani zaangażowania, pomogÅ‚y mu zrobić wielkÄ… karierÄ™.Gdy Joekiedy Å› pójdzie na emery turÄ™ i przestanie wy sy Å‚ać kartki do klientów, Ci z pewnoÅ›ciÄ… odezwÄ… siÄ™ doniego.Prawdopodobnie ty siÄ…ce ludzi zauważą, że Joe przestaÅ‚ siÄ™ z nimi kontaktować.Joewy pracowaÅ‚ u swoich klientów duże oczekiwania.Jego wiadomoÅ›ci sÄ… osobiste i uży teczne.Iprzede wszy stkim skuteczne.Nie pracujemy w branży lotniczej;PRACUJEMY W BRAN%7Å‚Y LOJALNOZCIProgram AAdvantage linii lotniczy ch American Airlines jest jedny m z pierwszy ch i najlepszy chprzy kÅ‚adów zastosowania marketingu za przy zwoleniem.Linie gromadzÄ… informacje na tematswoich klientów, gdy ci kupujÄ… u nich bilety.Klienci, którzy czÄ™sto podróżujÄ… samolotem, zgadzajÄ…siÄ™ na zapisy wanie ty ch informacji.Każdy z nich ma przy pisany unikalny numerAAdvantage, umożliwiajÄ…cy Å›ledzenie wszy stkich poczy naÅ„ zwiÄ…zany ch z American Airlines.Pasażerowie z niecierpliwoÅ›ciÄ… czekajÄ… na informacje o nagrodach za przeleciane mile i zzainteresowaniem czy tajÄ… o specjalny ch ofertach linii American Airlines.Klienci AAdvantagesami zgÅ‚aszajÄ… siÄ™ do tego programu i  zgadzajÄ… siÄ™ na przesy Å‚anie komunikatów reklamowy ch ,gdy zamawiajÄ… kolejne loty w American Airlines [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl
  •