[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.wymienia się zaś komunikacja przez media jest tylko innym, np.potrafi od podstaw stworzyć i skutecznieinformacjami, wyraża opinie i prowadzi dyskusje równorzędnym i równoprawnym sposobem pozycjonować stronę internetową lub portal.w różnych sieciach społecznych w internecie.komunikacji z ludzmi." rozumie procesy powstawania grup" zna zasady bezpieczeństwa i higieny " rozumie zagrożenia mogące płynąć i budowania sieci społecznych,korzystania z mediów.z uzależnienia od internetu.umie nimi zarządzać." umie kształtować swoje relacje przez media " wie, że różne grupy istniejące w otoczeniutak, by nie zaburzały one relacji bezpośrednich; medialnym mają swój specyficzny charakter,np.bezpośrednie kontakty z najbliższymi zasady funkcjonowania oraz dynamikę;osobami uzupełnia o możliwości komunikacji np.wskazuje różnice pomiędzy społecznościamiprzez media, a nie zastępuje ich nimi.on-line osób, które się nigdy nie spotkały,a tymi, które znają się np.z pracy." umie wykorzystywać społecznościowypotencjał sieci dla realizacji własnych celów;np.potrafi w zależności od potrzeby znalezćpożądany produkt lub usługę i poznać opinieinnych użytkowników na jej temat. III.Język mediów Język mediów [ 39 ]Edukacja formalna  dzieciZagadnienia Wychowanie przedszkolne Szkoła podstawowa, klasy 1-3 Szkoła podstawowa, klasy 4-6" wie, że postacie obserwowane w mediach, " wie, że same przekazy audiowizualne, nawet " zna pojęcie technologii analogowejJęzykowaukazywane na ekranie telewizyjnym mogą prezentujące realnie istniejące postacie, i cyfrowej; np.wie, że media cyfrowe opierająnatura mediówbyć fikcyjne; np.wie, że postacie z bajek różnią się od spotkania w rzeczywistym się na kodowaniu przekazów w formie zapisutelewizyjnych tj.Gumisie, Kaczor Donald świecie; np.postacie obserwowane w telewizji, binarnego (zerojedynkowego).nie istnieją w rzeczywistości, a są jedynie na ekranie kinowym lub komputera mogą " umie własnymi słowami wskazać najprostszewymysłem człowieka.wyglądać odmiennie, kiedy spotkamy je różnice między zapisami analogowymi" rozumie różnicę pomiędzy bezpośrednią osobiście.i cyfrowymi oraz wskazać przykłady urządzeńrozmową a komunikacją przez media; " umie rozróżniać pomiędzy potocznym do zapisu i odtwarzania w obu technologiach;np.wie, że podczas rozmowy telefonicznej językiem, którym mówimy do rodziców np.wie, czym różni się fotografia cyfrowasłyszymy jedynie głos rozmówcy, ale może i rówieśników, a słowami płynącymi z telewizji; od wykonanej na kliszy, jaki jest proceson pozostawać daleko od nas.np.wie, czym różni się język oglądanej bajki jej powstawania, czym się różnią te procesy." wie, że są różne sposoby zapisywania czy transmisji sportowej od codziennej rozmowy." zna podstawowe pojęcia związane z językiemi przekazywania słów, obrazów i dzwięków, " zna różne formy przekazów audialnych filmu oraz fotografii zarówno w odniesieniuże można przekazywać tę samą treść za pomocą i audiowizualnych, potrafi wskazywać do mediów analogowych, jak i cyfrowych;różnych urządzeń; np.wie, że można nagrać na różnice między nimi oraz sposobem np.wie, czym jest kadr, ujęcie, montaż,i odtwarzać odgłosy przyrody i własnej mowy, ich odbioru; np.potrafi wskazać, czym różni zna proces powstawania fotografii i filmurysować, a potem zeskanować rysunek się bajka na DVD, emitowana w telewizji, w technologii analogowej i cyfrowej.i oglądać go na ekranie komputera, telewizora nagrana w formie słuchowiska na audiobooku, " rozumie pojęcie multimediów jako technologiilub telefonu.drukowana w formie książki lub wydana integrujących różne techniki przekazu;" zna i rozróżnia różnorakie urządzenia jako e-book.np.wie, że łączą one dzwięki, teksty drukowane,służące do przekazywania informacji; " zna różnicę pomiędzy przekazem tekstowym, fotografie i filmy, że dzięki technologiinp [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.htw.pl